فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

ایران چگونه فوتبالش جهانی شود

کلمات کلیدی

فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران

جام جهانی

جام جهانی روسیه

برای بازی مقابل اسپانیا

کارلوس کی روش

فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران

دیدارهای دوستانه

پرتغال و اسپانیا

مربی پرتغالی

سرمربی پرتغالی

نظر احسان علیخانی درباره باخت تیم ملی+عکس

جانشین احتمالی کیروش در تیم ملی ایران

تحلیل پیشکسوت فوتبال ایران از اینده فوتبال

تحلیل روزنامه عربستانی از شکست ایران

بازتاب خداحافظی کی‌روش در رسانه‌های جهان

نظر مسعود شجاعی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر مهدی طارمی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر علیرضا جهانبخش در مورد فوتبال ایران

جمله معنادار یک ژاپنی درباره رفتار سردار آزمون

پیش‌بینی فاکس اسپورتس از مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا

هدیه ویژه بازیکنان به کی روش و دستیارانش

وضعیت علیرضا جهانبخش برای بازی کردن در بازی های جام ملت های آسیا

چرا بیرانوند نامزد کسب توپ طلای آسیا نشد

نظر وزیر ورزش درمورد بازیهای تدارکاتی ایران چیست

راز غیبت قدوس در اردوی تیم ملی

کی‌روش باعث جدایی ابراهیمی از استقلال شد

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


به اطلاع کلیه فوتبالدوستان و حامیان تیم ملی فوتبال می‏رساند که در راستای حمایت از تماشاگران و مشوقان تیم‏ملی ایران در جام جهانی روسیه و با توجه به اینکه خرید اینترنتی مستقیم بلیت بازی‏های جام‏جهانی از سایت فیفا برای بسیاری از تماشاگران عزیز ایرانی مقدور نمی‏باشد،


فدراسیون فوتبال ایران با مذاکرات و رایزنی با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سهمیه بلیت مشخص شده در جدول یک را به تماشاگران و حامیان اصلی تیم‏ملی در ایران اختصاص داده است.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۸ به طور رسمی آغاز خواهد شد. و بلیط فروشی این رقابت هیجان انگیز فوتبال، در چند فاز انجام خواهد شد که فاز اول فروش بلیط جام جهانی روسیه ۲۰۱۸  در روز ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ یعنی ۲۰ مهر ۹۶ به پایان رسیده است و اگر تقاضا بسیار بیشتر از حد انتظار بود، با تخصیص بلیط های اضافی، و طی قرعه کشی به متقاضیان جدید بلیط عرضه می شود که این مرحله نیز از ۱۶ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۷ خواهد بود. در ادامه به زمان و مکان بلیط فروشی و نحوه خرید و دریافت بلیط جام جهانی روسیه می پردازیم.

 

 

بلیط فروشی در فاز اول با قرعه کشی

 

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۸ به طور رسمی آغاز خواهد شد. و بلیط فروشی این رقابت هیجان انگیز فوتبال، در چند فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن تا در روز ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ یعنی ۲۰ مهر ۹۶ به پایان رسیده است و اگر تقاضا بسیار بیشتر از حد انتظار بود، با تخصیص بلیط های اضافی، و طی قرعه کشی به متقاضیان جدید بلیط عرضه می شود که این مرحله نیز از ۱۶ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۱۷ خواهد بود.

انواع بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

سه نوع بلیط وجود دارد : بلیط مربوط به یک بازی خاص، بلیط استادیوم، بلیط بازی های یک تیم خاص !

 

آغاز فاز دوم بلیط فروشی

 

 

قرعه کشی نهایی جام جهانی پس از اعلام سیدبندی نهایی فیفا،  در تاریخ ۱ دسامبر یعنی ۱۰ آذر ۹۶ انجام خواهد شد و فاز دوم بلیط فروشی از ۵ دسامبر آغاز خواهد شد چرا که پس از قرعه کشیف تیم ها و هواداران انها حریفان و استادیومی که قرار است در آن بازی کنند را می شناسند و می توانند بلیط مورد نظر خود را پس از قرعه کشی و مشخص شدن این موارد تهیه کنند.

بر طبق گزارشات فیفا، تاکنون بیش از ۲ میلیون درخواست در فاز اول تا پایان ۱۲ اکتیر ۲۰۱۷ برای خرید بلیط ها در سامانه فیفا ثبت شده است که تعداد خاصی از طریق قرعه کشی به این افراد تخصیص داده خواهد شد. تا تاریخ ۱۶ نوامبر نتایج قرعه کشی خرید بلیط از طریق ایمیل به متقاضیان خرید بلیط جام جهانی روسیه اطلاع خواهد شد که آیا خرید بلیط آنها با موفقیت انجام شده است یا خیر.

 

نحوه دریافت بلیط

 

بلیط  جام جهانی خریداری شده که بطور اینترنتی از سایت فیفا تهیه شده اند، بدون هزینه پست، حداکثر تا تاریخ آوریل و می سال ۲۰۱۸ به دست متقاضایان خواهد رسید.

 

بلیط جام جهانی روسیه را از کجا بخریم؟

 

برای تهیه بلیط جام جهانی منحصراً می بایست از طریق سایت فیفا و لینک http://www.fifa.com/worldcup/organisation/ticketing/index.html اقدام نمایید. و هیچ ارگان دیگری برای فروش بلیط های جام جهانی روسیه مورد تایید نیست.

اطلاعات خرید بلیط جام جهانی 2018 روسیه؛ نحوه خرید، دریافت بلیت، قرعه کشی، قیمت

هواداران تیم های می توانند بلیط های اختصاصی تیم ها یا TST را از سه تا ۷ بازی خریداری نمایند و اگر تیم مورد نظر به مراحل بالاتر راه پیدا نکرد، مابقی پول با کسر ۱۰ دلار هزینه سرویس و خدمات، به آنها برگردانده خواهد شد و یا اینکه شما می توانید علی رغم حذف تیم مورد علاقه خود، با آن بلیط ها به تماشای بازی تیم های دیگر بنشینید.

 

نحوه پرداخت پول بلیط جام جهانی روسیه 

 

پرداخت پول بلیط جام جهانی از طریق درگاه امن فیفا به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان می بایست به کارت های بانکی بین المللی مثل مستر کارت یا ویزا کارت برای پرداخت دسترسی داشت هباشند.

قیمت بلیط جام جهانی روسیه چقدر است؟ 

 

به عنوان مثال، ارزان ترین بلیط TST3 برای مشاهده سه بازی گروهی تیم انگلستان ۲۶۳ پوند است این در حالی است که گران ترین آن یعنی TST7 رقمی برابر با ۲۵۷۴ پوند است که در صورت صعود انگلیس به فینال این اتفاق خواهد افتاد.

بلیط بازی فینال که در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، برای غیر روس ها از ۳۴۳ پوند تا ۸۲۹ دلار خواهد بود.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

رودریگو دی آزردو سانتوس سفیر برزیل در تهران صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سانتوس در ابتدا گفت: حجم مبادلات تجاری دو کشور به حدود 2.5 میلیارد دلار رسیده و از نظر سیاسی هم خط فکری نزدیک به هم و مشترک داریم؛ درچنین شرایطی می توان به تقویت روابط ورزشی دو کشور فکر کرد.


وی ادامه داد: من کمتر از یک سال است که به ایران آمده ام و در این مدت مدیران رده بالای 3 وزارتخانه ما برای عقد قراردادهای مختلف به ایران آمده اند. من تمایل دارم که تیم های مختلف ورزش اول دو کشور یعنی فوتبال، ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. شما در فوتسال و فوتبال ساحلی به سطحی ممتاز رسیده اید.


سفیر برزیل در تهران سپس به دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال اشاره کرد: موضوع اصلی حضور من در فدراسیون، دعوت تیم ملی برزیل به ایران است. می دانم این کار بسیار سخت است؛ اما من رابطه ای بسیار خوب با فدراسیون فوتبال برزیل و دبیرکل فدراسیون کشورم دارم و امیدوارم در جلسه هفته آینده با مدیران فدراسیون فوتبال برزیل، بتوانم آنها را راضی کنم. +

 

 

 

البته پیدا کردن یک جای خالی در تقویم فشرده تیم ملی برزیل هم کاری دشوار است. دقیقا نمی دانم هزینه های این بازی چقدر است؛ اما امیدوارم شرکت ها و بانک های ایرانی بتوانند در کنار هم اسپانسر این بازی بزرگ شوند. البته قبل از بازی دو تیم ملی، باید یک تیم باشگاهی برزیل به ایران بیاید تا ایرادهای انجام بازی اصلی در جریان این بازی باشگاهی شناخته و مرتفع شود.


سانتوس در پایان گفت: می دانم آبادان چه اتمسفری دارد و مردم آن چقدر به برزیل علاقه دارند. خیلی دوست دارم یک روز به آنجا بروم و یک بازی صنعت نفت را از نزدیک ببینم.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، معتقد است رسیدن کریس رونالدو به پنجمین توپ طلا، نشان دهنده سطحی است که ایران باید در جام جهانی 2018 در آن بازی کند.


به گزارش "ورزش سه"، یک هفته بعد از قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2018 و قرار گرفتن ایران در گروه B به همراه پرتغال، اسپانیا و مراکش، کریس رونالدو موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال 2017 دنیا را از مجله فرانس فوتبال دریافت کند.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

محسن مسلمان را از 15 سالگی به یاد داریم. زمانی که از تیم نوجوانان ذوب‌آهن به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید و در لیگ برتر بازی کرد. زوران جورجویچ، او را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد.

 

مربی باجسارتی که باعث شد فوتبال ایران یک استعداد جدید دیگر را شناسایی کند. مسلمان یک سال بعد دروازه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی باز کرد و سری بین سرها پیدا کرد. او از آن زمان تا امروز، فقط یک فصل نه چندان درخشان را سپری کرده و البته در تمام رده‌های ملی به میدان رفته است. حالا صحبت از بازگشت او به تیم ملی است. اتفاقی که بعید است رخ بدهد

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید به این نکته که هیچ تفاوتی بین لژیونر و بازیکن داخلی برای دعوت به تیم ملی فوتبال کشور وجود ندارد، گفت: فقط ملاک کی‌روش برای دعوت، توانایی و استعداد فردی است.


به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در حاشیه مراسم آغاز بافت فرش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، این اقدام نمادین را زیباترین پیام فرهنگی کشور در جام جهانی عنوان کرد و افزود: وجود نمادهای مقدس و ابنیه تاریخی در دل تار و پود این فرش، حامل پیام صلح، آشتی، فرهنگ و هنر ایران زمین است که به جهانیان نشان داده می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور درجام جهانی، افزود: شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و تیم در آرامش است. ملی‌پوشان صبح دیروز برای دو بازی تدارکاتی راهی اتریش شدند که فقط یک بازی آن برای ما ۱۰۰ هزار دلار هزینه در بر داشت.
وی با بیان این که “برنامه خوبی برای حضور در جام جهانی داریم و با هفت بازی تدارکاتی راهی روسیه می‌شویم،” گفت: دو بازی در گذشته انجام شد و دو بازی هم در اتریش داریم، دو بازی دیگر هم قرار است دوم و هفتم فروردین ماه سال آینده برگزار کنیم و یک بازی هم بعد از آن انجام می‌شود و به این ترتیب، خود را آماده جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کنیم.
تاج در باره صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی که حاشیه‌هایی به دنبال داشت، خاطر نشان کرد: با کی‌روش صحبت لازم شده و ما قراردادی با کی‌روش داریم که موظفیم دو طرف بر اساس آن عمل کنیم. برای همین از کی‌روش خواسته‌ایم دقیقا به این موضوع توجه داشته باشد و امیدوارم در آینده مشکلی از این بابت نداشته باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره روند دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان ملی در همه جای دنیا در اختیار سرمربی تیم است که در کشور ما هم کی‌روش با توجه به شرایط افراد، بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.
تاج با تاکید بر این نکته که هیچ تفاوتی بین لژیونر و بازیکن داخلی برای دعوت به تیم ملی فوتبال وجود ندارد، گفت: فقط ملاک کی‌روش برای دعوت، توانایی و استعداد فردی است. وی ایران را دارای جوانان با استعداد در فوتبال دانست و افزود: در حال حاضر جوانان بسیار توانمند و کارآمدی در تیم جای گرفته‌اند. جای تشکر دارد که سرمربی تیم ملی از بین این استعدادها بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به دعوت اخیر یکی از لژیونرهای ایران به تیم ملی، اضافه کرد: قدرت فدراسیون فوتبال بر امور فنی هیچ تاثیری ندارد و همچنین قدرت مدیران باشگاهی هم بر امور فنی آن باشگاه‌ها نقش نمی‌بندد.همه امور انتخاب بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فقط بر عهده سرمربی است. هر چند همواره تاکید ما توجه به استعدادهای ناب فوتبال کشور است.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره رفع محرومیت و تهدید سهمیه‌های سه تیم باشگاهی کشور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود این که دولت، قانونی برای کمک به تیم‌های دولتی ندارد اما وزارت ورزش و جوانان با کمک حامیان مالی به صورت جدی به این قضیه ورود کرد و با تدبیر فدراسیون و همت مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی این تهدیدات از بین می‌رود.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

اجراهای اردوی تیم ملی بسیار جالب بود، از بازی‌هایی که لغو شدند تا بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس و دستیاران ایرانی تیم ملی که در نهایت دستیاران ایرانی به طور کلی کنار گذاشته شدند. با این حال هنوز خیلی چیزها از آن اردوی کذایی و پرحاشیه دست نخورده باقی مانده است و مشخص نشد که چه اتفاقات و حاشیه‌هایی رخ داد،



حاشیه‌هایی که شاید بیشتر آن به دلیل لغو بازی مراکش رقم خورد. حتی بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس به نوعی ارتباط به این موضوع داشت، اما هرچه بود گذشت.

هنوز پشت پرده‌هایی از اردوی دبی و لغو بازی‌های دوستانه تیم ملی باقی مانده است. لغو بازی‌هایی که در نهایت تیم ملی را مجبور کرد با تیم منتخب آفریقایی‌های مقیم امارات بازی کند، اما چیزی که مشخص نشد، دلیل لغو بازی‌ها بود. در این خصوص هم نه فدراسیون فوتبال توضیحی ارائه کرد و نه اعضای تیم ملی حاضر به پاسخگویی شدند. البته شاید این اتفاقات زیر سایه استعفای کارلوس کی‌روش ناپدیده شد و دیگر کسی به دنبال دلیل لغو بازی‌ها نبود، اما به هر حال اتفاقی که برای تیم ملی رخ داد، چندان خوشایند نبود.

بازی تیم ملی ابتدا با ساحل عاج قطعی شده بود که مخالفت دولت امارات با بازی تیم ایران در خاک این کشور، آن بازی را لغو کرد. با این حال اصرار به برگزاری بازی در امارات، مراکش را حریف بعدی شاگردان کارلوس کی‌روش کرد، دیداری که برگزاری آن قطعی شده بود و قرار شد ایران و مراکش پشت درهای بسته به مصاف هم بروند، مراکشی‌ها آماده رویارویی با ایران بودند، اما یک شب پیش از برگزاری این دیدار دوستانه اعلام کردند حاضر نیستند بازی کنند. دلیل این تصمیم عجیب مراکشی‌ها هم وسوسه شدن آنها با پول بود و موضوع از این قرار است که اماراتی‌ها به مراکشی‌ها اعلام کردند اگر با ایران بازی نکنند، نیازی به پرداخت هزینه‌های اردوی آنها نیست. مراکشی‌ها هم با این پیشنهاد وسوسه شدند و بازی دوستانه با ایران را لغو کردند.



 پس از لغو این بازی دوستانه، کارلوس کی‌روش با دن پترسکو، دوست رومانیایی‌اش که سرمربی النصر امارات است، تماس می‌گیرد. سرمربی تیم ایران و النصر به این توافق می‌رسند که بازی دوستانه‌ای را پشت درهای بسته برگزار کنند و قرار و مدار این بازی هم گذاشته می‌شود. با این حال وقتی مسئولان این باشگاه اماراتی از تصمیم سرمربی رومانیایی خود باخبر شدند، دستور لغو بازی با ایران را دادند تا سومین بازی تیم ایران در دبی لغو شود. پترسکو هم پس از این اتفاق چاره‌ای نداشت جز معذرت‌خواهی از کی‌روش و البته برای سرمربی پرتغالی تیم ملی چیزی نماند جز عصبانیت و کلافگی.
  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰


با توجه به تیم های صعود کرده و با نگاهی به بازی های رفت مرحله پلی آف رسیدن به احتمالات همگروه های ایران در جام جهانی آسان تر شد. 

آنچه مشخص است اینکه تیم ملی ایران به طور قطع با یکی از هشت تیم آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان، فرانسه و روسیه همگروه خواهد بود. حالا این که کدام یک انتخاب بهتری هستند دیگر به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. از نظر جذابیت شاید همگروهی با برزیل، پرتغال، آرژانتین، فرانسه و آلمان انتخاب های بهتری باشند؛

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری موج، تنها چند ماه بعد از صعود زود هنگام و مقتدرانه تیم ملی به جمع 32 تیم نهایی جام جهانی 2018 این بار شاهد انتخاب علیرضا فغانی داور سرشناس و شایسته ایرانی در بین داوران مد نظر فیفا برای قضاوت در این تورنمنت بزرگ در تابستان سال آینده هستیم.

اسامی داوران بین المللی فوتبال که شانس قضاوت در جام جهانی۲۰۱۸ روسیه رادارند از سوی فیفا برای شرکت در سمینار دانش افزایی وپاس کردن تست های مربوط که از۴ لغایت ۸ آذرماه در دبی امارات برگزار می شود اعلام شد که طی آن علیرضا فغانی در بین داوران انتخاب شده از آسیا برای این سمینار است.

  • اکبر مولایی
  • ۰
  • ۰

رقابت‌های انتخابی جام جهانی در شرف پایان است و در این بین چهره ۲۳ تیم از ۳۲ تیم حاضر به جام جهانی مشخص شده است. فیفا برای تعیین سیدبندی جام جهانی به قرعه‌کشی آتی خود اکتفا می‌کند.

در این بین با توجه به مشخص شدن ۲۳ تیم‌ حاضر در جام جهانی، سیدبندی خیلی از تیم‌ها مشخص شده که از این بین تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در سید ۳ قرار خواهد گرفت.

  • اکبر مولایی