فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

ایران چگونه فوتبالش جهانی شود

کلمات کلیدی

فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران

جام جهانی

جام جهانی روسیه

برای بازی مقابل اسپانیا

کارلوس کی روش

فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران

دیدارهای دوستانه

پرتغال و اسپانیا

مربی پرتغالی

سرمربی پرتغالی

نظر احسان علیخانی درباره باخت تیم ملی+عکس

جانشین احتمالی کیروش در تیم ملی ایران

تحلیل پیشکسوت فوتبال ایران از اینده فوتبال

تحلیل روزنامه عربستانی از شکست ایران

بازتاب خداحافظی کی‌روش در رسانه‌های جهان

نظر مسعود شجاعی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر مهدی طارمی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر علیرضا جهانبخش در مورد فوتبال ایران

جمله معنادار یک ژاپنی درباره رفتار سردار آزمون

پیش‌بینی فاکس اسپورتس از مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا

هدیه ویژه بازیکنان به کی روش و دستیارانش

وضعیت علیرضا جهانبخش برای بازی کردن در بازی های جام ملت های آسیا

چرا بیرانوند نامزد کسب توپ طلای آسیا نشد

نظر وزیر ورزش درمورد بازیهای تدارکاتی ایران چیست

راز غیبت قدوس در اردوی تیم ملی

کی‌روش باعث جدایی ابراهیمی از استقلال شد

  • ۰
  • ۰


واکنش برانکو به لیست جدید تیم ملی چیست

برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه چه تعداد بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند برای من مهم نیست چرا که فعلا تمرکزمان روی کار خودمان است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس با همه مشکلاتی که قبل از بازی با السد با آن مواجه شد در بازی مقابل این تیم بهترین نمایش ممکن را ارائه داد تا با کسب یک برد شیرین خود را در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان ببیند. برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه واقعا در یک جنگ نابرابر تیمش را مقابل تیم فریرا ارنج کرد اما با این حال سرخپوشان برنده این جدال بودند و نشان دادند توانایی شکست هر تیمی را در آسیا دارند.

برانکو ایوانکوویچ بابت این پیروزی بزرگ تیمش بسیار خوشحال است و در عین حال به شاگردانش هشدار داد تا مبادا فکر کنند کار السد تمام شده است. گفت‌وگو با سرمربی کروات پرسپولیس را در زیر می‌خوانید.

* پرسپولیس با هدایت شما باز هم موفق شد یک کار بزرگ انجام دهد و این بار ارزش کار شما بیش از هر زمان دیگر نمایان شد.
بله واقعا خیلی خیلی از بردی که در قطر کسب کردیم خوشحالم. باید هم خیلی خوشحال باشم چرا که نتیجه عالی کسب کردیم. قبلا هم گفته‌ام به این تیم و بازیکنانی که در اختیار دارم افتخار می‌کنم. آنها فوق‌العاده کار کردند و شور و شوق خود را در زمین به نمایش گذاشتند. با توجه به سختکوشی که در زمین داشتند شایسته این برد بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که چند بازیکن‌مان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم اما مهم این بود که خودمان را باور داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم در قطر دست به یک کار بزرگ بزنیم. این برد پاداش سختکوشی بازیکنانم بود که مایلم آن را به هواداران‌مان تقدیم کنم.

* السد در 20 دقیقه پایانی فشار روی دروازه شما را دوچندان کرد اما به جای رسیدن به گل دروازه خود را باز شده دید، آیا این طور برنامه ریزی کرده بودید که در این دقایق به گل برسید؟
ما برای تمام دقایق این بازی برنامه‌ریزی داشتیم و خودمان را برای هر شرایط سختی که حریف می‌خواست ایجاد کند، آماده کرده بودیم. این طور نبود که ما فقط برای 20 دقیقه پایانی برنامه داشته باشیم. طبیعی است که وقتی 3،4 بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداشتیم حس خوبی قبل از بازی به من منتقل نشود چرا که بر مشکلات‌مان اضافه شده بود. با این حال بازیکنانم شجاعت خودشان را در این بازی نشان دادند. در تمام دقایق بازی با تمام وجودشان جنگیدند و در لحظات پایانی هم موفق به گلزنی شدیم. به جرات می‌گویم که شایسته این برد بودیم و به تیمی که در اختیار داریم افتخار می‌کنیم.

* این بازی یک جنگ نابرابر بین دو مربی بود. فریرا بهترین ابزار لازم را برای رسیدن به فینال در اختیار دارد در حالی که هر روز بر مشکلات تیم شما اضافه می‌شود...

به نکته خیلی خوبی اشاره کردید. فریرا مربی عالی است و همچنین تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. همان طور که گفتید این یک جنگ نابرابر بود. شما نگاه کنید آنها برای جذب گابی 20 میلیون یورو هزینه کردند. السد تیم سرمایه‌داری است و هدفش قهرمانی در آسیاست. قطعا این ارزش کار ما را چند برابر می‌کند اما نباید فراموش کنیم هر دو تیم برای صعود به فینال شانس دارند و نباید همه چیز را تمام شده بدانیم.

* تصور اینکه پرسپولیس قطعا راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد، تصور درستی است؟

البته که ما شانس زیادی برای صعود به فینال داریم اما اگر خاطرتان باشد بعد از بازی رفت با الدحیل که نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم به شما گفتم هنوز هیچ چیز تمام نشده و بازی برگشت را صفر بر صفر آغاز می‌کنیم. در حال حاضر هم همین نظر را دارم و معتقدم در بازی برگشت در تهران باید برای پیروزی راهی میدان شویم تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

* شاید برای شما خیلی کم پیش آمده باشد که از روی نیمکت اخراج و مجبور شوید بازی را از روی سکوها تماشا کنید، در طول این بازی از اینکه در کنار زمین نبودید ناراحت نشدید؟
واقعا خیلی سخت بود که نمی‌توانستم کنار زمین باشم. به خاطر همین موضوع سعی کردم قبل از بازی همه نکات لازم را به بازیکنانم انتقال دهم.  البته که به بازیکنانم اعتماد کامل داشتم و میدانستم آنها برنامه‌های تاکتیکی تیم را به طور دقیق اجرا خواهند کرد. تاکید می‌کنم از اینکه روی نیمکت نبودم ترسی نداشتم چون تیمم را باور داشتم.

* خیلی‌ها اعتقاد دارند زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده شاید بهترین زوج خط دفاع آسیا باشد، این را قبول دارید؟
بله هر دوی آنها در بازی با السد عالی بازی کردند. سیدجلال و شجاع بازی‌های زیادی را کنار هم انجام داده‌اند و شناخت خیلی خوبی از نوع بازی هم دارند. در مورد سیدجلال باید بگویم او به جرأت بهترین دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش را در پرسپولیس سپری می‌کند. شجاع هم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و بدون شک یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایران است.

* کارلوس کی‌روش در لیست اخیر تیم ملی (اینجا) نام نوراللهی را هم به همراه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اضافه کرده، نظرتان چیست؟
هم اکنون برای من مهم نیست چه تعداد بازیکن از تیمم به تیم ملی دعوت شده چرا که تمرکزمان روی کار گروهی خودمان است. با این حال خوشحال خواهم شد که نمایندگان بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی