فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

فوتبال ایران

چگونه فوتبال ایران در جام جهانی موفق شود

ایران چگونه فوتبالش جهانی شود

کلمات کلیدی

فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران

جام جهانی

جام جهانی روسیه

برای بازی مقابل اسپانیا

کارلوس کی روش

فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران

دیدارهای دوستانه

پرتغال و اسپانیا

مربی پرتغالی

سرمربی پرتغالی

نظر احسان علیخانی درباره باخت تیم ملی+عکس

جانشین احتمالی کیروش در تیم ملی ایران

تحلیل پیشکسوت فوتبال ایران از اینده فوتبال

تحلیل روزنامه عربستانی از شکست ایران

بازتاب خداحافظی کی‌روش در رسانه‌های جهان

نظر مسعود شجاعی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر مهدی طارمی در مورد فوتبال ایران و کیروش

نظر علیرضا جهانبخش در مورد فوتبال ایران

جمله معنادار یک ژاپنی درباره رفتار سردار آزمون

پیش‌بینی فاکس اسپورتس از مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا

هدیه ویژه بازیکنان به کی روش و دستیارانش

وضعیت علیرضا جهانبخش برای بازی کردن در بازی های جام ملت های آسیا

چرا بیرانوند نامزد کسب توپ طلای آسیا نشد

نظر وزیر ورزش درمورد بازیهای تدارکاتی ایران چیست

راز غیبت قدوس در اردوی تیم ملی

کی‌روش باعث جدایی ابراهیمی از استقلال شد

  • ۰
  • ۰

اخیراً کارلوس کی‌روش و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال فاش کردند 500 هزار دلار از این پول صرف تجهیزات پزشکی ایفمارک شد، بدون اینکه آنها در جریان باشند. مسئولان ایفمارک گفته بودند 500 هزار دلار را فیفا به عنوان بودجه به آنها داده ولی بعداً مشخص شد فیفا این پول را از پاداش صعود کم کرده است!

رابطه خانوادگی کی‌روش و بدنساز تیم ملی تکذیب شد

ولی حالا مشخص شده چه بلایی بر سر 500 هزار دلار دیگر آمده است. هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی فاش کرد، با شکایت برانکو از فدراسیون  ، آنها بدون اینکه کفاشیان رئیس وقت را در جریان بگذارند، 500 هزار دلار به حساب مربی سابق تیم ملی ریخته‌اند!

در فروردین سال 1388 بود که همه متوجه شکایت برانکو از فدراسیون شدند. دادکان در زمان برگزاری جام جهانی، متمم قراردادی با برانکو بسته بود که مسئولان فدراسیون بعدها گفتند طبق آن، برکناری برانکو دردسرساز شده است. این متمم با سربرگ قرارداد هم بسته شده بود. اولین بار برانکو روز 17 فروردین سال 88 پرده از این شکایت برداشت و گفت: «بعد از مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال کردم، به نتیجه نرسیدیم و تصمیم گرفتم شکایت کنم.»

در تیرماه همان سال دادکان مصاحبه‌ای کرد و گفت فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به برانکو ندارد اما این مربی پاسخ او را این‌طور داد: «من همیشه برای دادکان احترام قائل بودم اما نمی‌توانم از شکایتم صرف‌نظر کنم. من مبلغی را از فدراسیون فوتبال ایران طلب دارم.» چندی بعد برانکو حتی گفت چون مصطفوی دبیرکل کمیته انتقالی از او شکایت کرده، تصمیم گرفت دست به شکایت بزند: «پس از جام جهانی نمی‌خواستم از ایران شکایت کنم. من روزهای خوبی را در فوتبال ایران پشت‌ سر گذاشته بودم اما پس از آنکه مصطفوی از من به فیفا شکایت کرد تصمیم گرفتم به خاطر طلبی که از فدراسیون فوتبال ایران داشتم به فیفا شکایت کنم.»

تونس و الجزایر، حریفان نوروزی شاگردان کی روش

خلاصه با وجود تکذیب بدهی به برانکو، این مربی دست به شکایت زد و همین دو، سه سال قبل توانست 500 هزار دلار از منبع پاداش ایران در فیفا، بگیرد و به زخم‌های زندگی‌اش بزند؛ بدون اینکه کفاشیان رئیس وقت و فدراسیون در جریان باشند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی